onsdag 11 augusti 2010

BOLLAR

Att ha många bollar i luften är en färdighet som man behöver besitta i dagens samhälle. Vi kastas hit och dit mellan det ena och det andra och det är sällan som alla bollar samtidigt ligger helt stilla.
Problem blir det först när alla bollar kommer i rullning, men det är ändå det jag längtar efter. Massor med bollar i luften som rullar fortare och fortare och när bollarna tillslut rullar riktigt fort kan jag välja vilka jag ska fokusera på och sätta i krysset och vilka jag ska sparka ut från planen. Det här blev snurrigt, men jag publicerar ändå, det kan finnas någon där ute som är lika snurrig som jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glasklart och väldigt roligt, hihi. / S

Ulrika sa...

Och jag ska komma ihåg att ute på kanten kan det finnas någon att passa till!