måndag 12 maj 2014

MENTAL TRÄNING

Idag har jag påbörjat ett tufft träningsprogram i mental träning. Det händer att jag skjuter upp saker och inte får dem gjorda förrän i sista sekund. Nu till exempel skriver jag inte det protokollet jag borde utan ett lite inlägg på bloggen istället. Det händer allt som oftast att jag stoppar i mig en och annan godisbit, fast det inte är lördag (och en och annan är en underdrift). Jag gör saker jag inte borde och hoppar över det jag ska göra. 

Inte bästa kombon! 

Men som sagt, mental träning, det är det som gäller. Jag har lagt upp ett träningsprogram som sträcker sig fram till semestern. Om jag arbetar hårt med att förändra en och annan vana kommer jag att vara oslagbar inom kort!!!

Första steget i mitt mentala träningsprogram är att inte äta godis. Inte på grund av alla kalorier utan på grund av att jag inte kan låta bli. 

Inga kommentarer: