fredag 16 oktober 2009

Plötsligt händer det...

...och aldrig trodde jag att det skulle komma som ett brev på posten så fort man blivit 35!
Jag har vridit och vänt på mina möjligheter och mina val.
Jag vet inte hur många gånger den sista tiden jag har ställt mig frågorna:
Vad vill jag egentligen?
Vad vill jag med mitt liv?
Vad har jag för mål?
Och tyvärr också...
Vad har jag för värde?
Vad kan jag åstadkomma?
Det är ett tufft jobb att nysta upp sitt liv och man stöter på många knutar som man inte tror är möjliga att lösa, men så en dag, när saker och ting så smått börjar falla på plats, händer det man trodde aldrig skulle ske.
Därifrån man minst anat kommer svaret, lika tydligt som om det vore skrivet i eldskrift på himlen och det känns bara rätt!
Nu tänker jag hålla fast vid den känslan!

Inga kommentarer: